dilluns, 30 de maig del 2011

Vespa World Days 2011 en Gjøvik, Noruega







150 Vespa club de 20 países de origen con más de 1.000 Vespa inscritas oficialmente. Ésos son los impresionantes números que deja el encuentro mundial más importante de los amantes de Vespa en la ciudad de Gjøvik (Noruega). Por quinto año consecutivo, los vespistas realizaron actividades juntos durante un fin de semana del 20 al 22 de mayo en el que la protagonista es la Vespa y su historia. Incluso, una pareja ha querido celebrar su luna de miel en los Vespa World Days. (foto, texto,video de Internet)

CRÓNICA DE UN ASISTENTE
apasionante...

2 comentaris:

PereQ ha dit...

Hola, vas anar al Vespa World Days 2011??? jo si, sóc de Sabadell, en aquest enllaç, pots veure les fotos,

http://viajesenvespa.blogspot.com/2011/05/vespa-world-days-2011-la-cronica.html

salutacions.

M.C.M. ha dit...

Hola Pere!!! Des de fa molts anys en que m’entusiasmaven els reportatges que publicaven els “motards” a la revista Solo Moto, no m’he emocionat tant com llegir la teva crònica del viatge, t’admiro i envejo sanament per assolir aquests reptes que has viscut, i comparteixes amb els teus lectors.
He recordat l’única participació que vaig fer a l’Eurovespa Casademont de Girona, el 18 i 19 de Juny del 94, amb la nova Vespa 200 PK, que encara faig servir, però només per desplaçar-me pel poble i rodalies del Berguedà.
A partir d’ara, m’he guardat el teu enllaç, i l’he participat als meus contactes, per seguir les teves properes sortides, que des d’ara tens un nou seguidor.
Salut, i scooters !!!